Nuffnang



Tuesday, August 10, 2010

Palm Beach Part 5!

**Finale dari entri Part 1, Part 2, Part 3 dan Part 4**



Woohoooo~ Bukan je ade dinner buffet, BREAKFAST BUFFET pun ade y'all!!!! Woh suke woh!

Yang nih aku positip tahap gaban sebab lepas bekpes nak gi berenang lagi, hehehehehehe~ :p

Meh tengok ape aku ngap ngap!!!


Woh siyes, bihun goreng tu one of the best penah aku makan! aku plak jenis cerewet bab mi/mihun goreng, so aku memang tambah mi nih! :D



Nih French Toast @ Roti Telo yang aku sapu dengan butter ngan jem, OH NIKMATTTTT~


Haaa, ni best!!!

First time aku makan popiah pisang! Terus addicted!!! Kalau letak coklet kat dalam mesti lagi umph!!! Jadi coklet banana goreng! WAAAA~ *terliur jap*



Haha, yang nih jat rumah pon ade, tai saja nak menggatal jugak makan. Kumpul tenaga lah katakan.... :p


Lepas berenang, pendek cite, kitorang terus check out and aku tido je sepanjang perjalanan sebab penat berenang sampai hangus.

Bangun bile orang panggil makan lunch je, haiya. XD

Makan kat sinihhhhhh:


Aku tak ingat nama nasik nih. Tapi ade ikan keli goreng ngan sambal. PEDAS TAHAP GABAN. Aku peluh nak rak. Terbakar kalori aku time menambah kalori. Sangat efisien.


So, konklusi percutian nih?


Sangat Best! :'D




Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails