Nuffnang



Tuesday, August 10, 2010

Palm Beach Part 4!

**Sambungan dari entri Part 1, Part 2 dan Part 3**


Woh Woh Woh, dinner buffet wooooooooohhhhhhhhhhhhhh~!!!!!!



Argh, saje bagi aku naik badan lagi. Tapi takpe, aku positif, sebab aku and family aku berenang 2, 3 jam kat laut and kat swimming pool, so banyak kalori terbakar, maka diwajibkan menggantikan balik kalori yang terbakar tu!

YES, POSITIP!


Woh, spaghetti die sangat sodappppp!!!!! Aku tambah yang tu! And ade sotong goreng tepong dengan sambal cili yang perrrrggghhhh! Daging masak kicap pon ade, tapi dah habis makan baru sedar lupe ambik gambar. :(



Nih dessert! Salad buah die sedapppp sangat! Tambah jugak yang nih! And ade kuih Seri Muke and Puding Jagung! Puding sedap!! Sangat creamy! Nyam nyam~



Arghhhh, ade typo, pedulikannnn!!! Ha, jangan tak tau, korang leh wat ABC sendiri!!!! Tapi ais die cepat cair, so kene cepat makan, hehe. :p


Malam plak takde wat pape sangat, penat berenang, perut kenyang, maka tidoooooo~


P/S: Smue orang berdengkur bunyi kereta api zaman 50-an sebab penat tahap gaban. Haha!



Next Entry: Last Moments!



Photobucket

2 comments:

Redbloodsnow said...

eeee nyaman da jak spagetthi ya ehh

Najwa H. said...

nang nyaman aieeee~ XD

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails