Nuffnang



Tuesday, November 2, 2010

JUARA YEAH!!!!

YEAH YEAH AKU MENANG YEAH YEAH!

Sila layan je kejakunan aku, sebab aku jenis yang jarang gile, JARANG GILE GILE menang pape pertandingan. Argh, simpatilah dengan aku dan bagi hadiah bebanyak. *efek muke sedih*

Aku dengan seronoknya telah menang pertandingan teka-teki Kak Zie YEAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~!!!!!!!

Sile observe imej kejakunan aku dapat hadiah!


Muke macam menang hadiah 1 juta dari Power Root.



WALLET BARU YEAH YEAH!!!




Makaseh Kak Zie!!!!!!! Polah banyak kit pertandingan aaaaaa~ =D




Takde orang nak buat pertandingan teka-teki bagi hadiah iPad ke? 8D


Photobucket

4 comments:

Redbloodsnow said...

hehehe...lawak mek bc entry ktk tok koh :D Pssttt...mun kmk dh jd jutawan...lak mek molah contest hadiah ipad ah...miahahahaha :D

Najwa H. said...

@Redbloodsnow

x lah tunggu jadi jutawan, puluh ribuan pun cukuplah... XD

HALIMAH BINTI MUHIDEN said...

Bestnya menang...bahagia. Seri wangi lagi bertuah menang DiGi peregi ke Bangkok esok 5 Nov, tapi...yang tak bertuahnya dan takde rezeki bila pasport seriwangi ada problem...jadi tak dpt pergi dan yang untungnya rezeki anak seri wangi yang dapat ikut...hu...hu..hu...hanya Tuhan je yang tau betapa bengkak dan menanahnya hati seriwangi...

Najwa H. said...

@keunggulan wanita

WAAA~ tu lagi gempak.. wawa takde can la nak menang yang besar-besar gitu.. runs in the family.. tak penah ade yang menang contest or lucky draw gitu.. huuuuuuuuuuuuu~

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails