Nuffnang



Tuesday, September 21, 2010

Cari Cepat!!!

Ayah aku ketuk pintu aku bagai nak roboh pepagi bute sebab jakun nak suroh aku pegi bilik laundry tengok nih:



NAMPAK TAK NAMPAK TAK NAMPAK TAKKKKKKKK~

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



OHAI THAMBY.



Gilak ah, ayah aku kata die siket lagi nak on machine nak stat basuh bile tetibe nampak sepasang mata kat celah baju. Siot, macam movie seram. 8D


Photobucket

6 comments:

lynnanuar said...

hahaha wawaaa, well you/your dad/your mom would wanna shake that bag of cat treats before pressing any buttons on that machine in the future!

Annyss said...

ahaa dey thamby dlm mesin basuh plak da?haha xD

Redbloodsnow said...

duhal tambi lam celah² ya tek. kira nak bertapok lah nya tek oi. mintak puji naaaaaa jak tambi tok eh. geram mek...haha

WaWa said...

@lynnanuar

betol betol betol! XD

WaWa said...

@Annyss

Tetibe rajin plak nak masuk mesin basuh pagi tu. XD

WaWa said...

@Redbloodsnow

Nya nang sot gia. XD

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails