Nuffnang



Thursday, September 23, 2010

Budak behind Ringtone Famous "The Cuppycake Song"

Kagum tak aku jumpe mendalah nih? Kagum tak????

Aku semalam dok usha video kartun Bambi kat YouTube (ops kantoi tengok kartun cumil kanak-kank Ribena :p) tetibe nampak video nih kat sidebar. Aku (and ramai lagi) penah pakai ringtone cuppycake yang "schnookums schnookums york, the apple of my eye!" nih.

Aku dulu ingatkan lagu dari kartun Strawberry Shortcake, rupenye budak nih yang wat!





Based on the video info, lagu nih dirakam taun 1994, tapi diupload ke internet taun 1996. Budak nih skarang dah 20 taun okeyh.

Tapi lagu zaman kanak-kanak ribena die maintain feymes di henpon-henpon seluruh dunia! *tepuk tangan*



P/S: Ye, aku still tengah cube sesuaikan diri di tempat kijo. :p

Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails