Nuffnang



Monday, September 20, 2010

Argh! Blog Berhabuk, POOF POOFFFF~

Argh, malu dengan keupayaan diri sendiri sebab lambat update. Konon nak cemerlang memblog sekurang-kurangnya satu post sehari tapi ternyata fail fail fail. OTZ

Walau pape pon, Raya taun nih sangat meriah, sangat bizi, sangat BEST BADABOOM BEST!

Open house, ziarah menziarahi sedara mara, konvoi raya dengan geng Ribena ku, makan makan, duit raya (walaupun tak sebanyak yang ku dapat 10 taun lepas, aku bersyukurrrr XD) dan, erm, makan makannnnn lagi. :p

Geram nye nak upload gambar raya yang lain, tapi skarang kene settle satu bende dulu, settle down kat TEMPAT KIJO. :D



Yaaaaaa, di kala orang lain cuti raya sakan, aku raya ke-6 melapor diri untuk bertugas! *salut cepat*

So skarang merasa lah aku ape yang working bloggers rasa, BEKERJA. Erm, dan berblog. Skaligus. Hampe nye ayat, sile ketepikan cepat. (=__=)

Argh, punyela sebok beraya and masuk keje, lupe nak pi beraya rumah Kak Zieeeee. Sedih sedih sedih. Ntah ade lagi ke tak kuih raya kat rumah die. HUUU.

So konklusi nye skarang, harapan daku ialah mampu maintain berblog seperti zaman aku menganggur dulu, haha. InsyaAllah.

Aku tinggalkan korang gambar klasik Si Thamby menanti chenta di pinggir pintoo~


*insert efek lagu P. Ramlee "Getaran Jiwa"*


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails