Nuffnang



Monday, October 4, 2010

Wah. Opisku Bakar Lemakku.

Argh malu, semalu-malunya, bila azam update sekali sehari tak dikecapi. Ces, orang lain boleh plak update 328748204208402 kali sehari. Rasa macam sangat fail. OTZ <-- Fail.


Gambar atas adalah gambar hari Ramah Tamah UNIMAS. Semue fakulti ade booth. Aku bengang sebab lupe bawak digicam nak tangkap gambar cantek-cantek dengan member opis. ARGH, FAIL. OTZ

Busy dowh hidup sebagi orang bergaji, kekadang balik sampai rumah 8pm sebab kena observe kelas 5 sampai 7pm. wth. Ada masanye time class observation aku terlelap seminit due, bukan sebab bosan, tapi sebab bile observe, kene focus, takleh participate macam student biase, and yang paling penat is kontrol gile sebab kunun taknak student pandang rendah kat ngko. Pergh, asyik kene kompius as student macam mane nihhhhhh.

Tapi aku enjoy banget kijo sinih. Banget gile babengzzzz!!!! Enjoy! Tambah sebab memang minat aku! :D

Meh aku bawak korang usha-usha tempat kijo aku yang oh-so-fun!


Opis aku kat tingkat 3 ye kengkawan. And jangan heran kalau tengok makin lama makin menipis lemak aku sikit demi sikit (AMINNN!) sebab fakulti nih takde lif so setiap hari turun naik tangga. *bangga*



YEAH, pintu masuk opis akuuu!!!! And buat masa skarang, cubicle aku yang betol-betol kat depan pintu entrance. So alkisahnye asyik jadi Information Counter and Guard Pintu. Yes! More exercise!!! Angkat dudok berulang kali tolong unlock pintu!



Yeah, opis aku security awhsum sebab sape ade kad staf FAKULTI je leh masuk. So student, and staf fakulti lain takleh masuk. Sebab tu jugak lah aku mak guard pintu yang berjaya bagi students yang nak masuk jumpe lecturer.


*nyanyi* Lemak go away cepat!


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails