Nuffnang



Thursday, August 26, 2010

Survivor!!!

Woh Woh Woh.

Ingat tak kesah ikan-ikan rumah aku yang samseng dan kanibal tu???

Sapa tak hengat sile baca SINI. Kelik jangan tak kelik.

Alkisahnye, pada suatu ketika dulu (bedtime story style, jangan tido!) ayah aku penah beli sebungkus udang kecik hidup dari pasar minggu Satok. Konon nak bagi ikan-ikan akuarium tu makan. Yes, bagi udang hidup, sebab ayah sangap nak tengok ikan kejar udang.

Woh, kitorang pon sangap jugak sebab tak sampai satu jam smue udang dah kong. This happened about 3 bulan yang lalu.

Sile ingat, 3 bulan yang lalu.

Aritu tetibe rajin nak melekap muke kat kaca akuarium, ternampak nih:



WOH UDANG SURVIVE KERAKUSAN IKAN AKU WTHSAJFALSJDALJDKLAJDKLAKSDK.



Ikan lumut 2 ekor pon tak survive. Ikan lumut, sile malu dengan udang yang sekor nih.


Orang yang jual kat pasar minggu satok nih bagi makan ape kat bende-bende yang diorang jual nih? Steroid?



P/S: Is thinking of getting a good camera once she starts her job. Phone pics are ridiculous. :(


Photobucket

4 comments:

smiley said...

hahahhaha....

tapi biar betul...udang tuh survive?ke ikan tuh tak lalu tengok rupe udang tuh? hehehe...

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

Redbloodsnow said...

hahaha...lawak ktk yang

WaWa said...

@smiley
Ikan tu tak jumpe kot, sebab udang tu bergerak ke hulu ke hilir je dalam akuarium tuh. :p

WaWa said...

@Redbloodsnow
Aihhhh.. sejak bila mek sik lawak? ngahahaa.

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails