Nuffnang



Friday, August 27, 2010

Busy Busy Bug

Woh, belom stat keje dah banyak bende kene wat 2,3 ari nih. Cabaran yang mendalam bila berpose. Tambah sekarang panas gile kat Kuching. Balik rumah je terus kong.

So antara bende-bende yang aku kene wat sebelum lapor diri:-




1) Isi borang-borang yang patut
Banyak gile bende kene isi. Blur plak sebab dah lama tak main isi-isi borang nih.




2) Tandatangan surat akuan sumpah depan commissioner of oath
Nih aku fail bile datang time lunch hour, orangnye takde, terpakse datang balik lepas lunch hour. Argh. Pastu ade plak bayar rm4. Klakar betol.





3) Medical checkup
Nih wat kat klinik yang doktornye pompuan, sebab aku tengok kat borangnye ade kene pegang perot. Gile, taknak aku doktor laki yang pegang. EWWW. Oh, and kene kencing dalam cawan, haha. Kencing dalam botol la sengal. Nasib baik tak minum pon boleh kencing dalam bulan pose nih. Takut aku kalau tak kua pape.




4) X-Ray
Wah, kagum dengan diri sendiri bile pegi x-ray sorang-sorang. Konon takut orang ramai, pukol 2 petang tepat dah tunggu depan pintu, rupenye takde orang pon datang melainkan aku. Masuk bilik gelap dengan 2 orang laki untuk x-ray. Aku rasa pelik bile sengih kat orang laki yang kate "bukak baju dan baju dalam tau." Kalau situasi yang berlainan, maunye dah kene sepak terajang. Haha.




5) Update buku akaun bank
Haha, gelak sorang diri bile tengok buku bank last update tahun 2005.




6) Ambik gambar saiz passport blue background
Gambar kat atas adalah gambar sebelum aku pegi 'photoshoot' (ececececece). Gambar yang diproducekan oleh kedai gambar tak macam kat atas. So tak akan di displaykan kat sini, wakakaka. Gambar passport aku tak penah best, haha.


Ari nih pon kene gi klinik balik, nak ambik test results and borang medical checkup dari doktor, pastu plan nak gi kerat rambut, pastu nak kene beli buah, pastu beli kuih berbuke, argh.

Penat. Haus. Lapar. Pose yang memorable!
:p


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails