Nuffnang



Friday, September 3, 2010

Saya Budak Baru Belajar

........................................... Pasang Shower Head yang DIY (do it yourself) tuuuu.


Haaa... Jangan tak tau, nanti one day bile ade rumah sendiri, aku leh pasang shower head sendiri, bwahahahahahaha. Jimat duit, takyah nak upah mamat mana ntah tolong pasang. :p

Ayah aku beli 3 shower head baru, aku kagum tengok sebab macam shower head yang orang pasang kat hotel tuuuuu.. Yes, aku senang terhibur dengan bende ntah pape.

Meh tengok gambar ihsan Abang Google hensem:





Haaaaa... Hebat tak hebat tak hebat tak cakap hebat cepat. Nampak mahal kan? Walhal RM18 je, ngehehehehe, lagi murah dari yang lama. Sebab plastik je, kekekeke. But who cares. :p

Meh tengok aku blajar pasang. Takde kronologi sebab ayah aku bising bile tengok aku asyik berenti pasang nak ambik gambar. Bimbang sangat aku salah pasang nanti, ces.


Nih muke blur tengok. Pastu asyik cakap "Pak, tunggu, nak ambik gambar!" "Pak, tunggu, jangan la cepat sangatttt!" "Pak, pak, pakkkk!" Maunye ayah aku tak bengang, haha,



Hampir siap, kot. Tak ingat dah. OMG, Camane aku nak pasang kat rumah sendiri nihhhh????



HOH, NIH GAMBAR KAGUM TENGOK DAH SIAP. Lagi kagum tengok ada reflection muke ntah pape.



SENGAL WHEEEEEE~


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails