Nuffnang



Saturday, September 4, 2010

Sampainya Seorang Sahabat

Fuiyoo, title entri macam jiwang feel emo ntah pape.

Aku arini sangat soopa doopa hepi sebab tutor aku dari Jepon datang cuti-cuti Malaysia!!! Hoorayyy!!!

Aku suka sangat kalau ade member datang dari jauh, sebab jarang sangat rumah aku nih riuh dengan suara orang lain selain daripada aku and adik aku and mak bapak aku, hehe. Aku siap dah planning cantek nak bawak die gi jalan-jalan. Yahoo!

Tutor aku nih sangaaaatttt baik, nama die Sakiko dari Fukuoka.


Die tolong aku pakai yukata nih tau. Yukata nih pun membe die bagi pinjam, sangat baik! :'D


Pada taun 2008, aku terpilih untuk join Program Musim Panas kat Kyushu Universiti kat Jepon, pastu semua orang dapat private tutor, macam fasilitator ala abang/kakak angkat la kunun.

Aku sangat hepi dapat si Sakiko nih, sebab die sangat ceria orang nye, and member-member die pun sangat mesra dengan aku. Tak sabar nye nak bawak die meronggeng Kuching! Woh, siap sambut raya plak tu dengan famili aku! Timing die memang best la!

Bile selongkar gambar-gambar dari folder 2008 terjumpe plak gambar purikura kitorang:


Wah, sangat merindui zaman itu. :')



Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails