Nuffnang



Tuesday, July 13, 2010

GLEE!





Yayyyyyy~ Dengan bangganya aku nak umumkan yang aku telah khatam Glee!!!!

Ye, lambat. Biar lambat asal selamat tamat.

Series nih memang best, the song covers yang diorang wat memang top! Aku nak pilih yang fevret pon tak mampu sebab smue best!

Cume aku sedih Santana tak banyak solos. Aku wish next season Santana dapat nyanyi lagi banyak solo parts sebab suara die besh! Dahlah hot gile, lagi hot dari Rachel ngan Quinn.

Tapi yang paling memorable maybe lagu-lagu dalam Mashed-Up episode, yang diorang kene combine 2 lagu jadi satu. OH, MEMANG MANTAP.

Lagu olskool smue best; Total Eclipse of the Heart, Somebody to Love, Don't Stop Believin' etc. OH MAUNYE DEMAM PASANG LAGU GLEE SATU MINGGU NONSTOP DALAM KETE. Hahaha, sape naik kete aku tak suke dengar, jalan kaki daaa~

Tak pasal-pasal habis je aku khatam Glee, terus donlod OST 3 album diorang. Pastu sebok nak jugak yang HQ audio quality, tak mainla 128kbps, pffffffttt.

MWAHAHAHAHAHAHA. I'm a GLEEK. *posing gaya 'L' kat dahi*




Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails