Nuffnang



Wednesday, July 14, 2010

Reality Shows

Dari dulu sampai skarang, macam-macam dah celebrity reality shows dapat tengok kat TV. TV Malaysia pun sebok nak wat bende yang sama, tapi of courselah, takleh kalahkan the original reality shows from US.




Kat rumah aku ni, mak aku slalu sangap tengok Channel E! (712) and stiap hari ade je reality show yang ntah pape. So kalau mak aku dah pegang remote, memang la kene tengok jugak. Paling aku kureng berkenan is Kimora: Life in the Fab Lane. Dulu suke, skarang aku rasa die jengkel semacam. Ni personal opinion je, sile jangan baling tomato kat aku. T__T




Satu lagi yang mengarut is My Super Sweet 16 kat MTV (713). Seriously, bebudak tu smue just spoiled brats. Dok mintak tu, mintak ni. Nak hadiah kete BMW 4WD, Nissan 4WD taknak. Geli woh, geli. Jengkel gile. Nak dengki pun takleh, sebab kejengkelan yang tahap dewa. >__> And don't get me started on The Hills! Gah, that show is so over-rated, seriously.




Keeping Up with the Kardashians ni maybe second favourite aku kot sebab klakar. Yela, adik beradik pompuan ramai, mestila hectic semacam. Huhuhuhuhu. Aku suke, tak kering gusi gelak. Tapi aku benci Scott. Aku benci giler kat die. Aku tak suke tengok die dengan Kourtney. Memang lelaki yang takleh diharap langsung. Kourtney, dumphim la dear, you are so better off on your own.




Tapi fevret aku skarang ni is Giuliana and Bill. Aku suke tengok diorang poke fun at each other. But being all suportive at the same time. Giuliana ni memang klakar la orangnye, Bill plak macam serious sket, tapi jiwang karat gak mamat nih. Hahahaha. This show totally kicks Newlyweds asses.



Gah, I'm watching too much TV. *yawns*




P/S: I know recently, blogposts aku sekarang macam TV Show centric, tapi yela, sementara tunggu dapat keje ni skarang jadi bibik/drebar/bodyguard rumah, so entertainment yang ada adalah Astro je. Nak klua kene klua duit, so skrg tengah ikat perut, mana leh klua duit. Depresi gile.


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails