Nuffnang



Tuesday, November 29, 2011

Japan Trip 2011 - Arrival

Yes, I know, it's about time I start on my trip before my memory slowly fades away. LOL.

I have approximately 1.2k photos to choose from, and let me tell you this, it's NOT easy. *cries* Y SO MANY NICE PHOTOS.

So many that I have to compile them and number the photos so that my Picasa won't go into photo shock overload and then lag the hell outta my Snailmyx.


  1. While waiting for my KL-Narita flight (11pm), bought WTF RM10 Chocolate drink at Dome and the latest Cleo and Ray (with Arashi's Sho on the cover WOOT WOOT) and a Kuroneko (black cat) pillow, just because it reminds me so much of my cat Thamby. 
  2. Camwhoring in flight. FTW. BTW, slept mostly on the way. Only woke up to eat. They had The Big Bang Theory for in-flight TV comedy. DOUBLE FTW!!!
  3. Spicy Tuna Sandwich as a snack before dinner. YUMMEH.
  4. Dinner. I think it was chicken and potatoes. I think. But lotsa side dishes. Super happy.
  5. Watching the sun rise. Beautiful.
  6. Arrived at Narita Airport at 7.15 am! KALSJDLAKJDLKAJSDKAL. 8D



  1. I challenged Salmi to hold up a sign saying "Mrs. Ohno" (my favourite Arashi member is Ohno Satoshi) and I guess the challenge was accepted. LOL. She even wrote under it "I'm so gonna die if an actual Ohno arrives!" LMAO.
  2. My dear friend Salmi who woke up at 4.30am to get to the airport on time. =')
  3. Our booked tickets - 2 Day Pass to Tokyo Disney Sea and Disneyland! HURRAH!!!
  4. My Pasmo Train/Bus Pass. You can put your name on it too. I had mine in Katakana. BTW, I think I spent about rm500 for transportation in a week. Or was it more? (=_=)
  5. Me being silly with my Kuroneko.
  6. Wearing flats because we'll be on our feet ALL DAY LONG. Oh. And the next day too. XP

Tokyo Disney Sea in the next post! 8D

Photobucket

2 comments:

mrs. daydeck said...

ooo mek dah jeles tok.. hehe.. upload gmbr byk2 k wawa..

WaWa said...

@mrs. daydeck
Hehe memang banyak nak diupload. More to come! =D

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails