Nuffnang



Friday, December 10, 2010

Our Conference! (Pt.1)

Cite nih dah agak lapuk, tapi nak jugak cite sebab gambar banyak gile. 8P

Referring to previous post here, nak jugak tunjuk ape yang going on time conf kitorang.

First of all, as mentioned before, aku kene jadi usherette, no, bukan macam Usher (oh oh oh oh my gosh!) tuh, tapi kene teman si guest-guest vip yang datang ke conf kitorang untuk opening and closing ceremony. Oh, dinner pon kene usher kan diorang jugak. Takut diorang tak jumpe meja diorang. Aiyak.

Oh, kitorang also macam two in one, jadi information centre. Bile ade pembentang kertas yang sesat, kami lah penunjuk jalan yang berjaya. Walaupun pada hakikatnya aku kalau bab-bab jalan memang fail. Kawan-kawan aku boleh membuktikan kefail-an aku sebagai penunjuk jalan di jalan raya.

Whatevar. Meh kite skodeng gambar meh!


Ni time teman Mel mekap mata. Lawa gile lighting toilet hotel Hilton. Camwhores approve! *insert thumbs up sign*



Barisan panel usher yang all pink untuk first day. Argh. Semestinya aku yang susah sebab takde baju pink so pakai kaler belacan hangus. Nak cukup syarat pakai tudung kaler baby pink.
(kedengaran member-member rapat gelak statement pakai tudung baby pink >__>)



Antara gambar fevret aku! Ni cafe kat area lobi Hilton. BTW, the gingerbread and sugar icing is real. Sedap gile bau cafe tu tau. Aku TERpatahkan icing siket sebab nak rasa. Haah, aku memang gile.




Our lunch buffet. Makan sampai nak patah zip kain baju kurung.



Muke hepi sebelum zip kain baju kurung nak patah. Kek coklat mousse (below right) sedap gile dowh. Cair dalam mulut. OHEMMGEE.


Next entry will be on the dinner! (^_~)


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails