Nuffnang



Monday, November 29, 2010

Kanichan's Coolness


This. Is. Kanichan.


Kanichan is my colleague's big-eyed crab plushie yang die letak atas dashboard kereta.

Aku setiap kali naik dengan die mesti aku usik Kanichan. Haha.

Kereta member aku nih best sebab macam-macam bende dalam kete die kitorang boleh usik. Topi ada 5, skaf ada 2, spek itam ada 2, backpack ada 2 and macam-macam lagi lah. So aku pon try on topi die yang aku kenan:



Coolness yeah. Tapi pakai berlapis nih akan menambah kepada masalah penipisan ozon, bukan, rambut and also kelemumur. Boo.


Tapi ada yang lebih cool dari aku tau.

*

*

*

*

*

*

*


Dayyummmmmm!!!! HOT GILE. XD




And most importantly:

CONVOCATION IS TOMORROW!!!!



Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails