Nuffnang



Thursday, October 21, 2010

Weekend in KL Part 6! Episod Alkisah Sakit Gigi...

Nih nak cite bende menarik pasal seminar first day tuh.

Ade ke patut sakit gigi aku nak serang time tu jugak??? Berair gile mata aku tahan sakit sampaikan Kak Kiah (koordinator aku) suruh aku pegi klinik Kampung Baru Medical Centre untuk pegi dental treatment. Nasib baik klinik tuh under Unimas, so free of charge. Tak melayang duit aku. Yeah!


Siyes susah gile nak naik teksi area nih. Sebab teksi smue datang nak makan kat gerai je kalau masuk Kampung Baru. =(


Treatment takleh wat sebab doctor cakap takleh rawat time sakit, so die kate leh bagi ubat je untuk tahan sakit and antibiotics. Balik Kuching baru rawat betol-betol.

Hoho, dapat je painkiller and antibiotic aku ngap terus! 2 jam pastuh terus hilang sakit, yeah!!!

Ha, ni la my other carry sis. Die nih yang sulung tuh. Kak Dina yang cumil.


Tuh yang kat tengah tuh. =D


Chika takdok time nih sebab pegi open house (bakal) kakak ipar die, fufufufufu~

Die nih baik sangat. Ramah gile. Senang nak baik dengan smue orang. Ringan mulut. Aku cepat rapat dengan orang yang ringan mulut sebab aku nih pemalu gaban lah jugak. Tapi kalau dah ajak borak lama-lama, terserah jugak kesengalan aku. XD


XD


Oh, btw nih lunch of the day aku. (Lunch ke pukol 3 petang? kahkahkah).



ASAM LAKSA MADAM KWAN’S!



Tapi kuey tiaw goreng die lagi sedap weih. Aku cilok dari Kak Dina nye, ngahahahaha.



Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails