Nuffnang



Thursday, October 21, 2010

Weekend in KL Part 5!

Aku dok cite carry sisters and barang makan, tak plak aku cite pasal penyebab aku ke sana ek? Kehkehkeh.

Fine, mehla aku padat dalam satu post.

Nih seminar presentation on papers pasal penyelidikan pengajaran Bahasa Jepun untuk foreign language learners. Memang sesuatu yang berguna untuk pengajar bahasa Jepun yang baru macam aku.



Usha gambar meh!

Nih co-ordinator Bahasa Jepun aku. Gile perfect okey Bahasa Jepun die, jeles aku. Die siap kene request jadi translator untuk formal functions plak tu.


Yang tengah present tuh ko-ordinator aku. Kepala mamat kat depan aku besar gile.


Nametag aku. *bangga*



Folder and buku agenda yang aku dapat free! =D





Okey dahla, bukannya korang minat sangat pon. Tu pon kalau ade yang baca, ceh.


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails