Nuffnang



Monday, October 18, 2010

Weekend in KL Part 2!

Sampai hotel sudaaa~


Lawa gile nombor bilik aku! 2121!!! Haha, jakun.


Meh aku perkenalkan carry sisters kuh. Nih 2 out of 3, sebab yang sulung tu takleh ambik cuti plak dah Jemat tu. Nih Chika, die sisterku yang paling sengal and gile-gile, tapi kalau marah aku yang badan beso pun takot.


Skodeng henpon aku, ee, tak malu. XD


Nih Anim, sister yang sangat softspoken and caring and matang. Kalau berdiri-sebelah menyebelah, orang cakap macam adik-beradik. XD


Skodeng Nintendo DS aku plak, ee, tak malu. XD


Hoho, semestinye camwhore dalam bilik. Gambar kat bawah nih tak menggambarkan kesakitan kakiku tersepak meja tepi katil sebab berebut nak meniarap atas katil sebelum timer kamera habis. (=__=)


Haha, smue gelak dengar aku jerit AH SAKET! sebelum gambo nih kene snap. XD



Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails