Nuffnang



Monday, October 18, 2010

Weekend in KL Part 1!

Ha, lepas lama aku mendiamkan diri sebab kebizian yang melanda minggu ini, meh ku stoy kan alkisah pegi ke seminar aku yang pertama sebagai orang yang berkerjaya (geli gile sebut berkerjaya, bwahahaha.).

Memperkenalkan kapal terbang aku. (No, bukan hakmilik aku, aku cume ade model kapal terbang yang kecik je kat rumah).

AIRBUS WOH AIRBUS. KAGUM SIOT.



Feeling gile aku, sebab lama tak naik kapal terbang beso.

Sile usha aku nye kronologi penerbangan dari tingkap kapal terbang ku yang cumil:


KIA ----> Langit Biru ------> KLIA


Fufufufufu~ Semestinya naik MAS Airlines dapat makan free~


Nasik dengan ikan masak merah (tak bertulang yeah!)


Landing je kat KLIA, dapat SMS dari carry sisters (kakak angkat) yang diorang dah otw ke KL Sentral. Wah, aku pon tak ambik luggage lagi. Terus berjalan laju macam Mario dalam game Super Mario Brothers pegi luggage pick-up and turun ke tempat naik KLIA Ekspres.



Muke aku tak malu snap gambar dalam KLIA Ekspres bajet korang tak penah tengok je.



Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails