Nuffnang



Thursday, September 9, 2010

Cuti-Cuti Sakiko-chan Day 5!

Woh woh woh, final day untuk jalan sakan before raya menjelang tiba woh!

Arini aku wat sempoi sket, taknak penat-penat, biar enjoy! ^^

First aku bawak pi Pustaka Negeri Sarawak, nih sekadar nak bergambar je, pastu tunjuk sket-sket area pustaka tuh.

Second aku bawak pi Taman Sahabat, hampir sesat aku nak cari sebab tetiba short memory loss tak ingat jalan, ngahahahahaha. Cepat gile kitorang pusing taman sebab langit dah gelap semacam tanda nak hujan ribut yang dasat gaban.





Elok-elok je habis pusing, masuk kete, terus ujan turun lebat giler, angin pon kuat giler, wargh. Aku terus pecut (okey, tipu, bawak biase je sebab ujan gaban) ke The Spring sebab nak bagi Sakiko-chan rasa karaoke di tempat lain selain daripada Jepon. Oh, and antara barang-barang Sakiko-chan borong kat The Spring:


Selain daripada CD lagu raya nih, die beli jugak buku resipi makanan tradisional. Kagum aku. Aku sendiri tak sebok meli mendalah gini. Album tu aku rekomenkan, sebab aku suke lagu raya yang lama dari yang baru. :p

Woh-woh, suka sukinya Sakiko-chan merasa karaoke di negara orang! Especially bile K-Box ada lagu Jepon jugak! Hohohoho~ biarpun koleksi lagu Jepon agak outdated tapi kitorang puas! Sakiko-chan suke lagu Pop Yeh Yeh dengan Seberapa Pantas lepas aku nyanyi weih. Haha!


Kami hantu karaoke.

Habis je 2 jam kitorang melalak, terus pi dinner kat Food Court. Adakah pelik yang aku gian makan Salmon Donburi dengan Salmon Maki and Sakiko-chan gian makan Mi kolok and Laksa Sarawak? AHAHAHAHAHA.


Erm, Salmon Donburi dah habes dimakan, Salmon maki dari 10 tinggal 3 je untuk digambarkan. Ngahahaha. Sile kagum dengan jumlah wasabi aku tuh.


Ye, die makan 2 mangkok ye, satu mangkuk mi kolok, satu lagi Laksa Sarawak (SPECIAL DOWH) Madam Tang's. Licin gile mangkok die lepas makan. Kagum siot.



Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails