Nuffnang



Thursday, September 9, 2010

Cuti-Cuti Sakiko-chan Day 4!

Akhirnya, sampai jugak ke Sarawak Cultural Village, tempat wajib datang untuk Sarawak first-timers!



Sakiko teramatlah kagum dengan SCV nih. Kagum gaban sampai leh bandingkan dengan Disneyland!!! Kalau time die sebut tu aku tengah makan or minum, maunye tersembur keluar smue dah. Klakar plak aku rasa, haha.

Nih gambar kat Rumah Orang Ulu:



Gambar kat Rumah Melayu:



Aku ajar die main congkak, slow sket, tapi okey dah tuh! Kalahkan aku lah jugak, walaupun tak main habis. Kalau main habis aku yang menang kot, ngahahahaha.



Dah kol 11.30 pagi, masuk dewan tengok culture show. Sape yang pernah datang mesti tau ada satu segmen Orang Penan main sumpit pastu ajak one of the audience naik pentas main sumpit.



Haha, bertuahnya Sakiko dapat dekat dengan mamat pakai cawat!




Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails