Nuffnang



Monday, July 26, 2010

Inception!!!! PENINGCEPTION!!!! 8D



Dinasihatkan sape nak pegi tengok, sile minum kopi tongkat ali (kopi kacip fatimah bagi yang pompuan) and seludup coklet Cadbury Boost masuk panggung wayang. Nape? Sebab cite ni banyak menggunakan tenaga otak korang untuk pike. Salah aku is malam before aku susah nak tido, end up kol 4 pagi baru tido, pastu bangun awal plak sebab nak tolong ayah aku cat dinding (rajin gile kan, haha) before klua ngedate dengan si boifi.

Alkisahnye jadi pening gile tengok movie complicated gini. Tapi tak dinafikan, memang besh gile. Aku tengok pun sebab member smue kecoh pasal cite nih. Cite die memang lain daripada lain. Cite nih sangat detail and banyak info baru yang korangkene paham. Kalau korang tetido lime minit pun leh jadi kompius bile bangun balik sambung tengok. Nasihat aku is better baca reviews and synopsis online kalau taknak jadi minah/mat blur gile tengok skrin nanti. Tapi it's worth it, believe me!

Joseph Gordon-Levitt hot dowh dalam cite nih. Leo tak minat. Cillian Murphy hot tahap gaban. Aku syok kat die seak tengok die dalam cite Red Eye ngan Batman Begins. Mata die lawa sangat-sangat. Ellen Page tolong meneutralkan set testosterone yang ade. Aku suke die dalam Juno and Whip It, sangat hebat lakonan die!



Tetibe baru prasan betapa hantu movies nye aku. Kalau ade kuiz movies mesti dah menang wang besar dah. (+_+)

Photobucket

2 comments:

Nyanko Nyan-Nyan said...

"Tetibe baru prasan betapa hantu movies nye aku. Kalau ade kuiz movies mesti dah menang wang besar dah.
"
At the same time kong balit bag duit coz with the money You've won ud end up watching even more moveh..he he..(am I right or am I right'er?..)

Najwa H. said...

Adoh... Tauk sikpa.. (=_=)

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails