Nuffnang



Thursday, May 20, 2010

Iron Man 2 ish a Ballet Dancer 8D

Sebab yesterday is Wednesday, maka wayang adalah murah, so bf membawa diri ini pegi tengok Iron Man 2 yang dah lama kuidam nak tengok lepas smue orang dok cakap besh, besh beshhhhhh~



BEST!!! Suke gile! Aku suke gile watak Mickey Rourke as Ivan Vanko! Aku suke the fact yang die sayang gile kat burung parrot putih die, pastu bile sebut 'bird' dok pronounce "BORD, I WONT MY BORD!" Klaka gile dowh. XD

Oh, and Scarlet Johansson hot gile dalam movie nih. Syok gile kat haircolour die. 8D

Satu je yang aku takleh terima. Aku tak tau la aku je ke yang pike macam ni, tapi korang tak rasa ke Iron Man ni terbang macam pompuan? Aku rasa macam ironik gile for a tough guy in an iron suit to fly like a girl. Sape takleh imagine, aku dah google gambar die terbang. Kartun plak tu, aku dah agak dah, mesti ade orang sependapat ngan aku nih.




Macam penari ballet kot bile nak stat terbang tu. zomg. Aku gelak setiap kali iron man nak terbang, sampai bf aku pon dah "shhh" kan aku. Ngahahahahahaha~

And untuk menaikkan mood arini:


LOL.


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails