Nuffnang



Thursday, December 16, 2010

My Graduatuion (Pt.2)

Continuing from my previous post!



Ni gambar trying on the entire set untuk bergambar kat banner UiTM tu. Lihatlah betapa panasnya cuaca zomg. (=_=) Smue orang basah ketiak okay. Sapa tak basah tu robot. Sile ignore muke jengkel adik aku kat belakang.



Ni muke keriangan kanak-kanak ribena dapat bunga dari ayah bile klua dari Dewan Sri Budiman. Hepi gile dowh dapat bunge. Jakun jakun jakun.



Hani Bani pon dapat octopus jugak sebab kitorang kembar tak seiras, so bunga kitorang pon mesti kembar tak seiras jugak. =D




Gambar konvo fevret aku yang ayah aku ambik. (^_^)


Secara ringkas, konvo aku sangat best, menarik and memorable! I don't regret anything! (except the shoes omaigod my poor feet. D=)

Nanti aku update lagi bile dah dapat soft copy dari abang-abang paparazi aku ek! =p



Photobucket

1 comment:

Sal D. Miza said...

卒業おめでとう!パチパチパチ

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails