Nuffnang



Friday, December 3, 2010

Lost World of Tambun!!!

Checkitout.

Ainih kitorang akan naik Electronic Train yang baru ke Perak, pegi rumah member coursemate aku yang cikeding, Hani Bani yang aku slalu mention dalam blog aku nih. Ngahahahaha.


and kitorang esoknye akan spend the whole day kat sini:


Woohwooh!!!! Aku suke gile tempat nih!!!!




Compared ke Sunway Lagoon, aku lagi suke yang nih sebab air die tak dalam! Takde nak bimbang tenggelam ke ape ntah. 8D

Bye bye!


*all pictures courtesy of Abang Google


Photobucket

2 comments:

Afraliza Yusof said...

yeahhh!!! best Tambun ni..x hardcore sgt..hehe..

Najwa H. said...

@afraliza
Best, tapi skarang diorang dah ada ruling baru, takleh pakai sluar tracksuit kalau nak main slide. Ntah pape la. =(

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails