Nuffnang



Wednesday, December 15, 2010

KL Convo Trip

Trip cuti KL this time sangat lain daripada yang biasa. Pindah hotel 2,3 kali sebab nak strategik location (dekat dengan shopping mall, dekat dengan shah alam, dekat dengan tempat ujian JLPT).

Tapi antara smue hotel tu, yang paling aku kenan is Pyramid Tower Hotel! Satu, sebab memang bersambung dengan Sunway Pyramid, second sebab area Sunway sangat cantik dengan Christmas decorations!!!


Sunway Siang Hari



Sunway Malam Hari (CANTEK BANGET)


Sebab aku and family tak penah dudok area nih, sangat jakun bergambar kat area Sunway Resorts and Spa kat bangunan sebelah. =p



Muax Muax the Tiger (Lion? Jaguar? Leopard? wth.)



Pastu kena kejar reindeer, and berdiri bawah bontot gajah. Terbukti kejakunan aku.


Malam nye plak aku blanja family aku dinner kat Shogun yang aku selalu sebut-sebut kat diorang. Sebab aku slalu pegi situ dengan member-member Malaysian Arashian Fan Club. (Holler sini sapa fan jugak! XD)

Carry sisters aku pon join skali! Kunun macam celebrate convo aku le nih. 8D



Tak cukup kuota sebab Chika takde. Boo.



Details on my (supa awhsum!) Convo in my next post!


Photobucket

1 comment:

Raz said...

mcm best je..hehe

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails