Nuffnang



Friday, November 5, 2010

Aku Maloo, Tapi Mahoo

Aku ni memang seorang yang suke electronic gadgets. Smue pompuan sibok nak beli kasut Salvatore Ferragamo and Christian Louboutin, beg Chanel or Louis Vuitton, aku dok bertenggek kat kedai komputer or elektronik dok usha smartphone latest, kamera point n shoot dengan komputer-komputer baru.

Korang cakap electronic gadgets mahal?

Takpe, I'm pretty sure gadgets are cheaper than a RM12k Chanel handbag. So bersyukurlah dapat anak/awek macam aku. (ayat khas ditujukan kepada ayah and bf terchenta)


My "maloo tapi mahoo tapi beloom mampoo" wishlist:


iPad. ARGH. *leleh air liur tengok*

Haih..... Alangkah bestnye kalau ade sesapa bagi aku iPad free untuk aku direview..... *kenyit-kenyit mata kat abang-abang kedai Apple* Tapi aku geram takde USB dock dowh. But then again, aku baca somewhere, ada adapter untuk USB dock kalau nak jugak pakai. Ngehehehe. Full research aku wat.



Sony Cybershot WX5


Jatuh chenta dengan kamera nih sejak cube kamera Sakiko. Hasil gambar sangat cun okey. Aku minat gak DSLR tapi aku bukannya nak jadi pro, lagipun aku angkut kamera ke hulu ke hilir, tak praktikal plak pakai DSLR. Tapi time Sakiko datang tu tak sampai Malaysia lagi model ni. Tapi rasanya dah masuk pasaran Malaysia dah skarang. Cuma tak sampai Sony dealers Kuching lagi. Patut ke aku beli time aku gi KL hujung bulan nih? (O_____o) Aku penat asyik cilok kamera ayah. Dahlah kamera ayah warna hot pink, UGH. (=__=)




Samsung Galaxy S

Nih yang ultimate buat masa skarang. InsyaAllah, tak lama lagi aku akan jadikan ia milikku yang abadi. Tak sabar aku nak sentuh. (hahaha, ayat bajet tak penah sentuh, walhal setiap minggu pegi Wisma Saberkas nak main dengan fon nih, OH JAKUN).




Ayah, baca tak nih? Ngahahahahahaha.


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails