Nuffnang



Tuesday, October 19, 2010

Weekend in KL Part 4!

Bende yang aku wajib beli and makan di KL.


Beard Papa’s Cream Puffs!!!!



OH, NAPELA KAT KUCHING TAKDE MENDALAH NIHHHH!!! Tengok la krimnye yang oh so sedap and padat tuh!



Erm, aku beli sekotak bawak balik Kuching untuk balak aku and family aku. XD


Jusco nye Onigiri!!!!



Memule kene tarik bucu yang ade “PULL HERE” habes-habesan sampai bungkusan plastik tu split kepada 2 bahagian. Pastu tarik satu bahagian dulu, baru tarik the other one.



Pastu kemas-kemaskan lipatan seaweed tuh.



Pastuh, NGAP!


Aku bekpes makan Onigiri due ketul sebelum pegi seminar untuk tenaga yang berpanjangan. *senyum fake iklan colgate*


Korang kalau gi mana-mana plak mesti makan ape ek? 8D


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails