Nuffnang



Friday, August 20, 2010

Borong Mekap Raya 8D

Sronok sronok tengok mekap murahhhhhhh tahap gaban. Orang-orang Kuching, kat Wisma Satok Ground Floor ada massive sale on cosmetics, 10% to 50%!!! Maybelline, Loreal, Kate, ZA, Revlon dan Silkygirl! Cepat pegi cepat!!!!!

Haish tak tahan tengok Maybelline sale 25%, 50%. Tak pasal-pasal borong barang-barang nih:


Ngehehe, maskara and bekas cumil tu dapat freeeeee... :D



Ni memang catch of the day. Dah lama aku nak beli, tapi mahal sangat untuk bajet aku. Tapi yang nih aku dapat at 50% off. YEYEYEYEYEYEYEYEY~



Aku memang hantu eyeliner, sebab mata aku kecik, tak padan muke lebar, so memang obses pakai eyeliner. Aku memang lama dah kenan nak pakai gel eyeliner, tapi nih pon pricey jugak. Tapi aku dapat yang ni at 25% off!!!



Ni lipstick raya aku. Pilih kaler yang dark sket, sebab kunun nak bagi gigi nampak putih. Hehe. Aku takde kaler gini, selalu kaler pinkish and neutral, so nak cube kelainan sket. Aku dapat yang ni pon at 25% off.

Mari kawan-kawan kita serbu Wisma Satok!!!!http://www.cute-smiley.com

*sangat bangga dapat jimat banyak*



Tak rasa dah 10 hari pose kan?

Selamat Berpuasa dan Berbuka ye Kawan-Kawan!http://www.cute-smiley.com



Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails