Nuffnang



Sunday, May 2, 2010

Waktu Leisure yang Melampau Yay

Sementara menanti Finishing School ni, asyik nak tido lambat je kijo...
Malam-malam nak online sampai pagi buta.
Pagi tak sibok nak online pulak. Tapi melekat depan TV tengok ulangan Glee.

OH SORGA.

Tapi tetiba ayah bagi cadangan suroh stat balik baking bisnes yang tertunda sebab studies, because orang opis dah bunyi-bunyi dah nak order. Aku plak macam malas je sebab kedai baking supplies yang aku slalu pegi tu dah benkrap (ke pindah, ntah ler).

Dulu kalau setiap cuti sem (cewah, dulu kunun, mentang-mentang dah seminggu tamat degree), balik rumah je, oven panas. Ayah kata oven panas time aku balik je sebab mak aku tak suke baking. Aku plak sakai nak buat pies la, tart la, behdey kek la, lasagna la etc... (okay, terliur sudaa..)

The thing is, rasanya sekarang Kuching dah ramai dah cupcake bakers. Menambahkan mood aku yang macam "nak ke orang order kat aku da skarang nih?". Satu lagi, Where in the world diorang dapat supplies ni??? Geram aku. Ces.

Actually, sejak ayah cakap kat aku time aku tengah syok dudok tengok Glee reruns tu tetibe rasa minat nak start baking again. Maybe I'll start it slowly back? But maybe focusing on family friends je for my customers la. Tak tau tangan ni masih lagi berseni ke tak. Aduih.

First thing first, kene locate new baking ingredients suppliers.

Then baru decide kalau minat nak stat balik ke tak.


Photobucket

No comments:

Stuff That You Ought to Know About Too... :p

Related Posts with Thumbnails